
DOBRE DOTARCIE I BUDOWANIE RELACJI Z MEDIAMI
Chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób przekazywać informacje dotyczące branż z ograniczeniami, takimi jak hazard czy leki? Jak zadbać o formę multimedialności informacji prasowej? Warsztat poprowadzili redaktorzy Polskiej Agencji Prasowej, którzy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.
- Przekazywanie informacji dotyczących branż z ograniczeniami (leki, alkohol, tytoń, hazard), pomysły na komunikowanie działań CSR, wspólne poszukiwanie tematów przez dziennikarza i PR-owca, follow up – jak utrzymywać kontakt z dziennikarzem, praktyka dziennikarza: rozmowy z prawnikami i PR-owcami w codziennej pracy redakcji.
- Multimedialność informacji, zdjęcia (źródła, jakość, licencje, opisy), materiały wideo, podcasty – formaty i zastosowania, praktyka dziennikarza: jak korzystamy ze zdjęć w pracy redakcyjnej.
Pozostałe
-
DOBRE DOTARCIE I BUDOWANIE RELACJI Z MEDIAMI
Chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób przekazywać informacje dotyczące branż z ograniczeniami, takimi jak hazard czy leki? Jak zadbać o formę multimedialności informacji prasowej? Warsztat poprowadzili redaktorzy Polskiej Agencji Prasowej, którzy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.
25.08.2022 -
MERYTORYKA I KONSTRUKCJA KOMUNIKATÓW PRASOWYCH
Chcesz dowiedzieć się, jak wygląda budowa informacji prasowej, jaki jest jest prawidłowy format i styl oraz czego najczęściej brakuje w informacjach prasowych? Swoją wiedzą dzielą się doświadczeni redaktorzy Polskiej Agencji Prasowej.
25.08.2022 -
Forma graficzna i stylistyczna informacji prasowej
Chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób zachować poprawność językową w informacji prasowej? Jak wyróżnić swoją wiadomość i czego unikać w kontaktach z dziennikarzami? Warsztat poprowadzili redaktorzy Polskiej Agencji Prasowej, którzy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.
25.08.2022 -
Warsztat PAP: Dystrybucja międzynarodowa komunikatów prasowych
Chcesz się dowiedzieć jak skutecznie docierać do mediów międzynarodowych i efektywnie komunikować się z odbiorcami? Bezpłatny warsztat przeznaczony jest dla specjalistów zajmujących się komunikacją, relacjami z mediami, PR i dotyczy dystrybucji międzynarodowej. Warsztat został przeprowadzony przez Krzysztofa Rypulak z Polskiej Agencji Prasowej.
08.07.2022