DOBRE DOTARCIE I BUDOWANIE RELACJI Z MEDIAMI

2022.25.08 11:08

Chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób przekazywać informacje dotyczące branż z ograniczeniami, takimi jak hazard czy leki? Jak zadbać o formę multimedialności informacji prasowej? Warsztat poprowadzili redaktorzy Polskiej Agencji Prasowej, którzy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.

 

 

    • Przekazywanie informacji dotyczących branż z ograniczeniami (leki, alkohol, tytoń, hazard), pomysły na komunikowanie działań CSR, wspólne poszukiwanie tematów przez dziennikarza i PR-owca, follow up – jak utrzymywać kontakt z dziennikarzem, praktyka dziennikarza: rozmowy z prawnikami i PR-owcami w codziennej pracy redakcji.
    • Multimedialność informacji, zdjęcia (źródła, jakość, licencje, opisy), materiały wideo, podcasty – formaty i zastosowania, praktyka dziennikarza: jak korzystamy ze zdjęć w pracy redakcyjnej.