SZKOLENIA

Treści, które angażują
Zakres tematyczny:
Celem szkolenia jest przedstawienie najważniejszych zasad tworzenia komunikatów prasowych, aby były one zrozumiałe i atrakcyjne dla dziennikarzy. Przybliżymy uczestnikom najczęściej popełniane błędy w treściach PR-owych i pokażemy, jak sprawnie redagować tekst, aby trafiał w gusta różnych odbiorców. Skupimy się na tym, co jest niezbędne i inspirujące dla dziennikarzy a czego w tworzonych komunikatach należy unikać. W końcowej części szkolenia jego uczestnicy, na podstawie otrzymanych materiałów, przygotują własne komunikaty, które zostaną omówione.
Część pierwsza – tworzenie treści
- tytuły i leady, które angażują czytelników
- jak wyczerpać temat w krótkiej formie tekstowej
- cytat jako siła napędowa materiałów prasowych
- najczęstsze błędy w konstruowaniu tekstu
- zwroty, których należy unikać
- jak dostosować krótkie i długie formy tych samych treści do różnych grup czytelników
Część druga – pamiętajmy o SEO
- nagłówki Hx
- słowa kluczowe w treści
- budowanie URL przyjaznych użytkownikom i robotom
- unikalność treści oraz adresów
- linkowanie wewnętrzne
Szkolenie skierowane dla:
- Dziennikarzy.
- Osób pracujących w działach PR i Marketingu.
- Studentów dziennikarstwa.
- Ekspertów różnych dziedzin.
- Blogerów i poczatkujących copywriterów
- Grupa do 8 osób.
Czas trwania
1 dzień szkoleniowy, 8 h dydaktycznych nauki po 60 min
Metodyka:
Praca warsztatowa łączona z wiedzą teoretyczną.
- Przygotowanie do profesjonalnego pisania.
- Poznanie przypadków i różnych form.
- Umiejętność pisania treści, które angażują czytelnika.
Cena zawiera:
- Opracowanie materiałów szkoleniowych.
- Sprzęt do nagrań, jeśli szkolenie jest organizowane u klienta to powinien zapewnić on salę do szkolenia, w której będzie flipchart, projektor lub ekran z głośnikiem i możliwością podłączenia laptopa.
- Kontakt poszkoleniowy (telefon, mail) z trenerem.
- Certyfikat po szkoleniu.
Proponowana cena:
1490 zł za uczestnika (grupy do 8 osób)
Minimalna liczba uczestników – 5 osób
Miejsce szkolenia:
Sale szkoleniowe Polskiej Agencji Prasowej.