O nas

Polska Agencja Prasowa S.A. to największa agencja informacyjna w Polsce, która kontynuuje tradycje Polskiej Agencji Telegraficznej, utworzonej po odzyskaniu niepodległości w 1918 roku.
Dzięki współpracy z najważniejszymi krajowymi i zagranicznymi redakcjami, bogatej wiedzy z zakresu tworzenia treści oraz ponad 20-letniemu doświadczeniu w realizacji działań komunikacyjnych, PAP postrzegana jest jako pożądany partner w kreowaniu wizerunku medialnego, realizacji strategii promocji czy obsłudze różnorodnych medialnych przedsięwzięć.
Akademia Komunikacji to dział szkoleniowy PAP, którego celem nadrzędnym jest synergia pomiędzy kompleksowością poruszanych zagadnień, a efektywnością procesu szkoleniowego. W naszej pracy stawiamy na praktyczne doświadczenia naszych trenerów - aktywnie zajmujących się tworzeniem treści, montażem, pracą przed kamerą czy komunikacją z mediami - oraz warsztatowe podejście do realizowanych projektów.
Prowadzone przez nas projekty szkoleniowe realizowane są zgodnie z najnowszymi rynkowymi trendami i w odpowiedzi na potrzeby klienta. Zawsze wspieramy wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje talenty, wzmacniać kompetencje i aktywnie kierować swoim rozwojem zawodowym.
Dla Mediów
Warsztaty dla reporterów, fotoreporterów, korespondentów, absolwentów dziennikarstwa i kierunków pokrewnych, osób zainteresowanych pracą w mediach.
Dla Instytucji
Warsztaty dla rzeczników prasowych, departamentów komunikacji, przedstawicieli biur prasowych, departamentów merytorycznych oraz handlowych i komunikacyjnych.
Dla Jednostek Samorządu Terytorialnego
Warsztaty dla pracowników redagujących strony internetowe urzędów i instytucji podległych warsztaty dla pracowników promocji odpowiedzialnych za drukowaną prasę samorządową, władz samorządowych, rzeczników prasowych oraz działów handlowych i marketingu.
Dla Biznesu
Prezesów i członków rad nadzorczych, kadry zarządzającej, osób występujących publicznie, dyrektorów i menadżerów, polityków i działów handlowych.