
Raporty i badania
Raporty, sprawozdania, badania i analizy tworzone we współpracy z autorytetami naukowymi w oparciu o sprawdzone metody badawcze.
-
Raport z Badania ,,Postrzeganie Cyberbezpieczeństwa przed dziennikarzy i specjalistów ds. PR w Polsce"
Zachęcamy do zapoznania z raportem - przygotowanym przez Polską Agencję Prasową oraz Instutut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego zaprezentowanym przez członka zarządu PAP, Łukasza Świerżewskiego podczas drugiego dnia Kongresu Profesjonalistów Public Relations.
16.09.2022 -
Raport PAP na Kongresie PR: 77 proc. dziennikarzy korzysta z informacji prasowych
77 proc. dziennikarzy korzysta na co dzień z informacji prasowych nadsyłanych przez firmy i instytucje, ponieważ znacznie ułatwia im to pracę – wynika z badania zrealizowanego przez Polską Agencję Prasową. Najbardziej wartościowe komunikaty to te, które zawierają dane liczbowe, kontakt do nadawcy i ekspertów oraz zdjęcia.
08.07.2022 -
Dziennikarze w czasie pandemii: praca online, nowe technologie i fake newsy
Większa dyspozycyjność rozmówców, powszechne i bezproblemowe korzystanie z technologii online oraz problem z plagą fake newsów – to tylko kilka wniosków płynących z opublikowanego właśnie ogólnopolskiego badania branży dziennikarskiej.
08.07.2022 -
Raport PAP: 60 proc. dziennikarzy chce utrzymania hybrydowej formuły konferencji prasowych
Przeszło 60 proc. dziennikarzy ankietowanych przez Polską Agencję Prasową uważa, że formuła hybrydowa konferencji prasowych – z możliwością uczestnictwa zarówno stacjonarnego, jak i zdalnego – jest bardzo atrakcyjna i powinna być utrzymana nawet po okresie ograniczeń wynikających z pandemii.
08.07.2022