SZKOLENIA

Szkolenia

Fakenews, Deepfake a kryzys komunikacji w organizacji

Zakres tematyczny:

Jak skutecznie chronić wizerunek organizacji przed rozprzestrzenianiem się fałszywych informacji, podszywaniem się pod firmę oraz komentarzami pisanymi przez trolli internetowych i hejterów? Jakie działania sprawdzą się w sytuacji, gdy ktoś bezpodstawnie próbuje zniszczyć reputacje firmy w Internecie? Scenariusze skutecznych działań. Podczas szkolenia dowiesz się jak prowadzić spokojną komunikację online i wykorzystać negatywne komentarze do polepszenia wizerunku? Jakie kroki prawne możesz podjąć w walce z osobami rozprzestrzeniającymi fake newsy oraz hejterami – nowe regulacje prawne. 

Szkolenie skierowane dla:

  • Dziennikarzy.
  • Osób pracujących w działach PR i Marketingu.
  • Studentów dziennikarstwa.
  • Prowadzących strony w portalach społecznościowych.
  • Osób tworzących treści pisane i multimedialne.

Czas trwania

2 dni szkoleniowe po 6 godzin zegarowych (6 godzin dydaktycznych nauki po 45 min z przerwami).

Metodyka:

Praca warsztatowa łączona z wiedzą teoretyczną.

  • Prawidłowa ocena sytuacji kryzysowej.
  • Efekt śnieżnej kuli.
  • Fake news – nie Twój biznes? O wpływie fałszywych informacji na firmę, jej wizerunek i pracowników.
  • Co zrobić gdy ktoś podszywa się pod Twoją firmę.

Cena zawiera:

  • Opracowanie materiałów szkoleniowych.
  • Sprzęt do nagrań, jeśli szkolenie jest organizowane u klienta to powinien zapewnić on salę do szkolenia, w której będzie flipchart, projektor lub ekran z głośnikiem i możliwością podłączenia laptopa.
  • Kontakt poszkoleniowy (telefon, mail) z trenerem.
  • Certyfikat po szkoleniu.

Proponowana cena:

Ustalana indywidualnie w zależności od ilości grup i osób w grupie. Zapraszamy do kontaktu z Akademią Komunikacji w celu uzyskania oferty.

Miejsce szkolenia:

Sale szkoleniowe Polskiej Agencji Prasowej lub miejsce wybrane przez klienta.