SZKOLENIA

Szkolenia

Kryzys Medialny i jak go opanować

Zakres tematyczny:

Najlepsze metody zapobiegania kryzysom, jak nim skutecznie zarzadzać, jak opracowywać skuteczny plan wyjścia z kryzysu i wprowadzić go w życie. Jeśli chcesz się dobrze przygotować na wszelkie potencjalne sytuacje zagrażające wizerunkowi Twojej organizacji zobacz jak uniknąć błędów komunikacyjnych.

Szkolenie skierowane dla:

  • Osób pracujących w działach PR i Marketingu.
  • Prezesów i Dyrektorów wyższego szczebla.
  • Ekspertów różnych dziedzin oraz nauczycieli akademickich.
  • Rzeczników prasowych.
  • Osób występujących publicznie w związku ze swoją pracą.

Czas trwania

2 dni szkoleniowe po 6 godzin zegarowych (6 godzin dydaktycznych nauki po 45 min z przerwami).

Metodyka:

Praca warsztatowa łączona z wiedzą teoretyczną.

  • Prawidłowa ocena sytuacji kryzysowej.
  • Poprawa zdolności interpersonalnych i wiedza jak uniknąć błędów w komuniacji.
  • Przygotowanie organizacyjne do sytuacji kryzysowych.
  • Zdobycie wiedzy praktycznej jak wyjść z kryzysu.

Cena zawiera:

  • Opracowanie materiałów szkoleniowych.
  • Sprzęt do nagrań, jeśli szkolenie jest organizowane u klienta to powinien zapewnić on salę do szkolenia, w której będzie flipchart, projektor lub ekran z głośnikiem i możliwością podłączenia laptopa.
  • Kontakt poszkoleniowy (telefon, mail) z trenerem.
  • Certyfikat po szkoleniu.

Proponowana cena:

Ustalana indywidualnie w zależności od ilości grup i osób w grupie. Zapraszamy do kontaktu z Akademią Komunikacji w celu uzyskania oferty.

Miejsce szkolenia:

Sale szkoleniowe Polskiej Agencji Prasowej lub miejsce wybrane przez klienta.