SZKOLENIA

Szkolenia

Prawo prasowe a prawo portali społecznościowych

Zakres tematyczny:

Szkolenie przekazujące podstawową wiedzę z zakresu prawa prasowego i możliwości jakie ma redakcja. W trakcie szkolenia poznacie najważniejsze zasady działania redakcji oraz obowiązki i prawa dziennikarza.

Szkolenie skierowane dla:

  • Dziennikarzy.
  • Osób pracujących w działach PR i Marketingu.
  • Studentów dziennikarstwa.
  • Ekspertów różnych dziedzin.
  • Prowadzących strony w portalach społecznościowych.

Czas trwania

1 lub 2 dni szkoleniowe po 6 godzin zegarowych (6 godzin dydaktycznych nauki po 45 min z przerwami).

Metodyka:

Praca warsztatowa łączona z wiedzą teoretyczną.

  • Przygotowanie do zawodu dziennikarza.
  • Poznanie przypadków sporów prawnych i ich analiza.
  • Umiejętność prowadzenia własnego portalu, czyli prawa i obowiązki dziennikarza.
  • Czym jest tajemnica dziennikarska.

Cena zawiera:

  • Opracowanie materiałów szkoleniowych.
  • Sprzęt do nagrań, jeśli szkolenie jest organizowane u klienta to powinien zapewnić on salę do szkolenia, w której będzie flipchart, projektor lub ekran z głośnikiem i możliwością podłączenia laptopa.
  • Kontakt poszkoleniowy (telefon, mail) z trenerem.
  • Certyfikat po szkoleniu.

Proponowana cena:

Ustalana indywidualnie w zależności od ilości grup i osób w grupie. Zapraszamy do kontaktu z Akademią Komunikacji w celu uzyskania oferty.

Miejsce szkolenia:

Sale szkoleniowe Polskiej Agencji Prasowej lub miejsce wybrane przez klienta.